reklama

Jehova nás oslobodí v každej situácii!

Pán stál pri mne a posilnil ma... a bol som vyslobodený z tlamy leva. - 2. Timotejovi 4:17. Byť kresťanom v starovekom Ríme bolo veľmi nebezpečné!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kristovi nasledovníci boli predmetom krutého prenasledovania. Rimania ich obviňovali, že založili požiar, ktorý v roku 64 n. l. zachvátil mesto. V takomto období plnom neistoty a napätia bol v Ríme druhýkrát uväznený apoštol Pavol. Prídu mu jeho bratia na pomoc? Možno si tým nebol úplne istý, lebo Timotejovi napísal: „Pri mojej prvej obhajobe sa nik nepostavil na moju stranu, ale všetci ma opustili.“ (2. Tim. 4:16)

 

Napriek tomu si uvedomoval, že nezostal úplne bez pomoci. Dôveroval, že Jehova mu dá silu vytrvať i tentoraz a že bude pri ňom aj v akejkoľvek náročnej situácii v budúcnosti. Bol si tým taký istý, že hneď dodal: „Pán ma vyslobodí od každého zlého diela.“ (2. Tim. 4:18) Pavol vedel, že aj keby mu nikto z ľudí nedokázal pomôcť, na Jehovu a jeho Syna sa môže vždy spoľahnúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 PS: Jehova cez svojho syna Ježiša Krista nás dokáže oslobodiť v dnešných posledných dňoch aj z nebezpečia odpadlíkov, o ktorých prorokoval apoštol Pavol v 2. Tesaloničanom 2:1-5!

 

https://wol.jw.org/sk/wol/pc/r38/lp-v/1102017008/8/0

Jozef Lužinský

Jozef Lužinský

Bloger 
  • Počet článkov:  4 513
  •  | 
  • Páči sa:  828x

Autor sa bude snažiť budovať, povzbudzovať a utešovať ľudí (vrátane samého seba) svojou prózou i poéziou. Zoznam autorových rubrík:  ZivotTeológiaHistoriaVedaBudúcnosťVieraFotkyHudbaPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu