reklama

Posolstvo ´sladké i horké´

Ježiš Kristus ako oslávený Boží archanjel, dal apoštolovi tento príkaz,ako časť posolstva v poslednej knihe Biblie - Zjavenie:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (84)

"A hlas, ktorý som bol počul z neba, zase hovoril so mnou a
 povedal: Iď a vezmi otvorenú knižku, ktorá je v ruke anjela,
 ktorý stojí na mori a na zemi. A vtedy som odišiel k anjelovi a
 povedal som mu, aby mi dal knižku. A on mi povedal: Vezmi a zjedz
 ju, a spôsobí ti horkosť v bruchu, ale v tvojich ústach bude
 sladká ako med. A vzal som knižku z ruky anjela a zjedol
 som ju, a bola v mojich ústach sladká jako med, ale keď
 som ju zjedol, zhorklo moje brucho. A povedal mi:
 Musíš zase prorokovať proti ľuďom a národom a
 jazykom a mnohým kráľom."
 - Zjavenie 10:8-11 (podľa Roháčka).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jánov zážitok sa dosť podobá tomu, čo zažil prorok Ezechiel. Aj on
dostal príkaz, aby zjedol zvitok, ktorý v jeho ústach mu chutil sladko, ale
keď mu naplnil žalúdok, vyvolal v ňom pocit nutnosti predpovedať horké veci
spurnému izraelskému domu! Zvitok, ktorý dáva Ježiš Kristus Jánovi obsahuje
posolstvo od Jehovu Boha. A apoštol Ján, ako predstaviteľ triedy pomazaných,
má zvestovať vzhľadom na ´ľudí a národy a jazyky a mnohých kráľov´. A jesť 
tento zvitok je pre neho ´sladké´, lebo zvitok pochádza z božského zdroja,
Jehovu Boha. Zisťuje však, podobne ako prorok Ezechiel, že je ale ťažké
ho stráviť, lebo predpovedá nechutné veci pre spurných ľudí:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ale to vedz, že v posledných dňoch nastanú nebezpečné časy.
 Lebo to budú ľudia, ktorí budú milovať seba, milovať peniaze,
 chlúbiví, pyšní, rúhaví, rodičom neposlušní, nevďační,
 bohaprázdni..." - 2. Timotejovi 3:1-7 (podľa Roháčka).

Kresťanské posolstvo je dobrá správa pre veriacich pokorných a poslušných
ľudí, ktorí milujú život, ale ´horká´ pre spurné ľudstvo!

Jozef Lužinský

Jozef Lužinský

Bloger 
  • Počet článkov:  4 516
  •  | 
  • Páči sa:  832x

Autor sa bude snažiť budovať, povzbudzovať a utešovať ľudí (vrátane samého seba) svojou prózou i poéziou. Zoznam autorových rubrík:  ZivotTeológiaHistoriaVedaBudúcnosťVieraFotkyHudbaPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu