reklama

Sám Stvoriteľ je našim Profesorom!

“Ja, Jehova, som tvoj Boh, Ten, čo ťa vyučuje na tvoj úžitok, Ten, kto ťa nechal kráčať po ceste, po ktorej máš chodiť.” -Izaiáš 48:17.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Či patríme k pomazaným, alebo k veľkému zástupu, môžeme sa tešiť na žiarivú budúcnosť sľúbenú v Božom Slove. Musíme však robiť to, čo od nás Jehova očakáva. (Iz. 48:18) Zamyslime sa nad Izraelitmi pod mojžišovským Zákonom. Zákon slúžil okrem iného na ich ochranu, lebo obsahoval užitočné ustanovenia! týkajúce sa sexuálneho života, 

obchodovania, výchovy detí, správania k blížnemu a podobne. (2. Mojž. 20:14;3. Mojž. 19:18,35–37;5. Mojž. 6:6–9) To isté platí aj pre nás dnes. Ak robíme to, čo od nás Jehova očakáva, bude to na náš úžitok. A konať Božiu vôľu nie je pre nás bremenom. (1. Jána 5:3) Tak ako Zákon chránil Izraelitov, aj nás chráni dodržiavanie Jehovových zákonov a zásad. Okrem toho nám to pomáha zostať „zdraví vo viere“. (Tít. 1:13)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

w14 15/5 4:9

Jozef Lužinský

Jozef Lužinský

Bloger 
  • Počet článkov:  4 517
  •  | 
  • Páči sa:  833x

Autor sa bude snažiť budovať, povzbudzovať a utešovať ľudí (vrátane samého seba) svojou prózou i poéziou. Zoznam autorových rubrík:  ZivotTeológiaHistoriaVedaBudúcnosťVieraFotkyHudbaPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu