reklama

Význam Božieho mena Jehova

Dokážem, že som s tebou. - 2. Mojžišova 3:12. Predstav si, že by si mal predstúpiť pred najmocnejšieho panovníka na zemi a obhajovať Boží ľud.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako by si sa cítil? Pravdepodobne by si sa veľmi bál a hovoril si, že je to nad tvoje sily. A ako by si dokázal, že naozaj zastupuješ Všemohúceho Boha? V takejto situácii sa ocitol Mojžiš, o ktorom Biblia hovorí, že bol „najmiernejší zo všetkých ľudí, ktorí boli na zemskom povrchu“. (4. Mojž. 12:3) Jehova ho poveril, aby oslobodil jeho ľud z otroctva v Egypte. Chcel, aby Mojžiš predstúpil pred faraóna!

Arogantného muža, ktorý nemal pred nikým rešpekt. (2. Mojž. 5:1, 2) Mal mu nariadiť, aby prepustil niekoľkomiliónový národ, ktorý využíval ako otrokov. Je pochopiteľné, že Mojžiš sa Jehovu opýtal: „Kto som ja, že by som mal ísť k faraónovi a že musím vyviesť synov Izraela z Egypta?“ Určite si myslel, že túto úlohu nie je schopný zvládnuť. Jehova ho však uistil, že nebude sám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://wol.jw.org/sk/wol/pc/r38/lp-v/1102016279/8/0

Jozef Lužinský

Jozef Lužinský

Bloger 
  • Počet článkov:  4 513
  •  | 
  • Páči sa:  828x

Autor sa bude snažiť budovať, povzbudzovať a utešovať ľudí (vrátane samého seba) svojou prózou i poéziou. Zoznam autorových rubrík:  ZivotTeológiaHistoriaVedaBudúcnosťVieraFotkyHudbaPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu